top of page
  • Foto van schrijverGiovanna Gomersbach

De Toekomst is Hier

Bijgewerkt op: 30 okt. 2020



energietransitie

In Het Boek besteed ik ruim aandacht aan de rol van waterstof/H2 in de huidige energietransitie. Om de eenvoudige reden dat er geen schonere en interessantere brandstof bestaat. Daarnaast is bleken de ontwikkelingen rond H2 tot op heden best spannend en ik vond het onderzoek intrigerend.


Vorig jaar ben ik dan ook naar het 'Brabant aan de Waterstof' Congres gegaan en daar bleek dat de toekomst voor deze schone vorm van energie (eindelijk) echt is begonnen. Ik ontving ook een uitvoerig digitaal naslagwerk over de wetenswaardigheden van de organisatie (je vind de link onderaan dit bericht).





H2 4U? Voor De Schoonheid van Water ~ goud van de toekomst heb ik alle mogelijke energie aspecten van water onderzocht en beschreven. Het ging te ver om de werkelijke waarde van H2 in het kader van gezondheid en welzijn diepgaand te beschrijven.


Omdat H2 ook spectaculair werkt als antioxidant voedingssupplement en gebruikt wordt in de medische (en preventieve) zorg voor gezondheid, heb ik deze benadering van waterstofgas inmiddels wel uitgediept en het dossier H2 4U? geschreven.



revolutionair

Dit is al verkrijgbaar als ebook en voor jou van waardevol belang als je wilt leren hoe je water kunt inzetten voor zowel preventieve als curatieve gezondheidszorg (en ik praat je natuurlijk gelijk bij over H2 als de aller schoonste brandstof :+) Alles bij elkaar genomen is er maar 1 conclusie mogelijk: Waterstofgas is Revolutionair!


https://nieuwwaterwinkel.nl/ebook-h2-4U/






Heb je vragen, opmerkingen of aanvullingen, neem even contact op?


Tot slot een eBook cadeau namens Werkplaats de Gruyter n.a.l.v. het Brabant aan de Waterstof Congres: Waterstof, de kern van ons nieuwe energiesysteem



tekst: Giovanna Gomersbach


0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

EM

bottom of page